Hledány záznamy obsahující: “”
Nebyly nalezeny žádné záznamy obsahující: “”

Jak koupit nářadí Extol?

  • Kde se prodává nářadí Extol?

    • Nářadí Extol můžete zakoupit v železářstvích a prodejnách nářadí po celé České republice. Na stránce Prodejci si můžete najít prodejny, které jsou k Vám nejblíže.

  • Je možné zakoupit nářadí Extol přímo na těchto stránkách?

    • Nářadí Extol můžete objednat na serveru www.extol.cz u některého z autorizovaných prodejců, kteří tuto službu nabízejí (v současné testovací fázi je jich jen několik desítek, v krátké době se však jejich počet výrazně rozšíří).

      Kromě standardní nabídky celého sortimentu pro Vás každý měsíc připravujeme speciální nabídku nářadí se zajímavou cenou. Tyto zvýhodněné produkty najdete v záložce "AKCE". Pokud chcete dostávat tuto nabídku na email, zadejte svou emailovou adresu do formuláře ve spodní části stránky.

  • Jak objednávání zboží funguje?

    • Veškeré nářadí Extol si můžete objednat (zarezervovat) u autorizovaných prodejců, kteří tuto službu umožňují. V přehledu na stránce "Prodejci" se u takových prodejců objeví tlačítko "Vyber".

      Objednat si takto můžete jak běžné zboží z katalogu, tak i zboží z aktuální akční nabídky, u nějž zároveň získáváte záruku zobrazené akční ceny. (Ano, výjimečně se může stát, že Vámi vybrané zboží nebude již v okamžiku objednání skladem. V takovém případě se s Vámi prodejce dohodne na možném termínu dodání, případně nabídne alternativní řešení.)

      Standardním způsobem odběru je osobní převzetí odborně předvedeného zboží ve Vámi vybrané prodejně. Je však možné, že po osobní domluvě Vám prodejce nabídne i možnost zaslání zboží na dobírku.

  • Proč stránky extol.cz neslouží jako klasický zásilkový elektronický obchod?

    • Jakožto výrobci nářadí Extol dáváme přednost osobnímu prodeji odborníky v kamenných prodejnách, kteří Vám mohou doporučit nejvhodnější model a zasvěceně Vám ho předvést, aby Vám nářadí přinášelo největší užitek. Věříme, že není nad to, když si své nářadí před zakoupením vezmete do ruky a necháte si k němu přidat pár zkušených tipů.

      Proto je tento server navržen tak, aby Vám pomohl najít nejbližší prodejnu s nejlepší cenovou nabídkou, zboží si v ní rezervovat a využít osobního přístupu profesionálů.

Návody k použití

  • V zásilce nebyl český návod k použití, jak mám postupovat?

    • Součástí balení námi dodávaného zboží je také návod k použití. Pokud návod chybí, můžete postupovat následovně:

      1. Na stránkách www.extol.cz v katalogu zboží nebo v záložce Návody najděte Vámi zakoupené zboží a návod k použití si vytiskněte.

      2. Požádejte prodejce, u kterého jste zboží zakoupili, o dodání návodu k použití.

      3. Napište na info@madalbal.cz. Návod pro Vás zajistíme v co nejkratší lhůtě.

Náhradní díly

  • Jak mám postupovat, když chci objednaný náhradní díl poslat zpátky?

    • Pokud při dodání zásilky s náhradním dílem zjistíte vnější poškození balíku, přijetí odmítněte, nebo sepište s doručitelem reklamační protokol o poškození. Pokud při vybalení zboží zjistíte zjevné vady zaslaného předmětu nebo jste si objednali nesprávný náhradní díl, informujte nás prosím co nejrychleji (nejpozději do 3 dní). Před zpětným odesláním si u nás bezpodmínečně vyžádejte povolení vratky s uvedením čísla dodacího listu. Kontakt na servisní linku: extol@bandservis.cz

  • Kde mohu koupit náhradní díly ke starším modelům?

    • V případě náhradních dílů ke starším modelům Extol nářadí je potřebné napsat poptávku e-mailem na adresu: servis@madalbal.cz.

  • Kolik mě bude stát dopravné?

    • Spolupracujeme s DPD, GP a Českou poštou. Po celé ČR se cena za doručení na dobírku pohybuje od 90 Kč do 190 Kč, a to v závislosti na výběru spediční firmy a váze vybraných produktů.

  • Zavolá mi přepravce před dodáním zásilky?

    • Ne. Telefonní číslo, které uvádíte v objednávce zboží, je použité jenom v případě, že u přepravce vznikl problém při identifikaci napsané adresy, nezastižení na uvedené adrese a podobně.

  • Je možné domluvit přesný čas doručení?

    • Ne, to bohužel není. Řidiči přepravních služeb rozvážejí dle svých interních kritérií.

  • Může za mě převzít objednané zboží jiná osoba?

    • Ano. Objednané zboží může převzít kdokoliv na uvedené adrese, pokud bude vědět, že má zásilku očekávat a bude mít patřičnou hotovost.

  • Je možné si objednané zboží před převzetím od přepravce prohlédnout, případně i vyzkoušet?

    • Toto bohužel není možné, proto je důležité, aby zákazník vždy před převzetím a zaplacením zásilky zkontroloval neporušenost a celistvost obalu.

  • Jak mohu stornovat svou objednávku?

    • Objednávky jsou neprodleně zpracovávané a storno objednávky je možné provést jenom do doby expedice. To může trvat pouze několik hodin od zadání objednávky. Storno můžete provést dohodou s dispečerem, a to jenom telefonicky. Při objednávkách v Band servisu je to na tel. čísle 596 232 390.

  • Jaký je rozdíl mezi náhradním dílem a příslušenstvím?

    • Náhradní díly jsou nedílnou součásti elektrického nářadí. Jsou to konstrukční části, bez nichž není provoz nářadí možný. Náhradní díly jsou například: ozubené řemeny, šrouby, třmeny, uhlíky atd. Příslušenství rozšiřuje funkce nářadí nebo jde také o doplňky, bez kterých může elektrické nářadí zcela normálně fungovat. K příslušenství patří např. pilový kotouč, kufřík, přídavná rukojeť, brusný papír, vrtáky atd.

  • Jak najdu správný náhradní díl k elektrickému stroji?

    • Připravte si objednací číslo nářadí nebo jeho obchodní označení. V katalogu náhradních dílů (záložka servisní dokumentace) na www.bandservis.cz/extol najdete všechny produktové výkresy našeho nářadí. Zde můžete velmi jednoduše najít potřebný náhradní díl. Po nalezení správného náhradního dílu vložte toto číslo do nákupního košíku.

Záruka a servis

  • Kde mohu koupit náhradní díly k elektrickému nářadí EXTOL?

    • Náhradní díly k elektrickému nářadí Extol můžete koupit u prodejce nářadí Extol nebo přímo na web stránkách značkového servisu nářadí Extol, www.bandservis.cz/extol, záložka objednávky dílů.

  • Nemám potvrzený záruční list - kam jej poslat?

    • Kontaktujte prodejce, u kterého jste zboží zakoupili, a žádejte ho o potvrzení záručního listu.

  • Budu platit dopravné?

    • Při uplatnění záruční reklamace u prodejce, kde jste nářadí zakoupili, náklady na dopravu neplatíte.

  • Když jsem zařízení přinesl do servisu osobně, lze jej po opravě zaslat přepravní službou?

    • Ano, pokud zařízení bylo do servisu předáno s originálním obalem nebo obalem vyhovujícím přepravním podmínkám. Má-li zařízení nevhodný obalový materiál (viz přepravní podmínky společností DPD) nebo je bez obalu, budeme Vám nuceni účtovat balné ve výši 150 Kč bez DPH.

  • Porouchalo se mi nářadí a rád bych opravu řešil na místě. Je možné zajistit výjezd technika?

    • Toto bohužel není možné.

  • Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

    • Vždy záleží na charakteru vady, dostupnosti náhradních součástek a vytíženosti servisu. Zákonná lhůta pro spotřebitele je 30 dní od zahájení reklamace, avšak ve většině případů je reklamace v našem servisním centru Band servis vyřízena mnohem rychleji, do 5 pracovních dnů.

  • Potřebuji k reklamaci mít potvrzený záruční list?

    • Ne, pokud jsou splněny ostatní podmínky plynoucí z reklamačního řádu prodejce. Firma Madal Bal a.s. a prodejci nářadí Extol v reklamačním řízení konají v souladu s reklamačním řádem firmy a záručními podmínkami pro dané zboží. Řízením se pravidly nejsou dotčena práva kupujícího, která se ke koupi věci váží podle Občanského zák. č. 89/2012 Sb.

  • Jak je to se záruční dobou pro nářadí EXTOL?

    • Firma Madal Bal a.s. poskytuje na nově zakoupené elektrické nářadí Extol záruku na dobu 24 měsíců od data prodeje.

  • Dostanu ke zboží záruční list?

    • Podle nového Občan. zákona č. 89/2012 Sb. Záruční podmínky nemusí být součástí prodávaného výrobku. Pouze na základě přání zákazníka je prodávající povinen vystavit v písemné formě potvrzení na jakou dobu poskytne "záruku." U ručního a zahradního nářadí není záruční list součástí balení, v tomto případě jako záruční list slouží daňový doklad. V případě, že Váš výrobek neobsahoval záruční list, neváhejte nás kontaktovat, zda se jedná o výrobek, u kterého záruční list standardně má či nemá být.

  • Mohu dostat po dobu opravy zapůjčené nářadí?

    • V tuto chvíli nenabízíme zapůjčení nářadí po dobu opravy.

  • Jaké jsou záruční podmínky pro soukromě používané nářadí/přístroje?

    • Záruka na nové zboží je pro fyzické osoby 24 měsíců. Podrobné informace jsou uvedeny v aktuálních záručních podmínkách uvedených v návodech k použití nářadí.

  • Platí pro opravy paušální cena?

    • Ne, ale v případě záruky je oprava samozřejmě bezplatná. V pozáruční opravě:
      • Máte možnost udělit „souhlas s opravou předem". V žádance o opravu určíte maximální cenu opravy, kterou jste ochotni akceptovat. Pokud jsou náklady na opravu menší, provedeme opravu ihned. Na faktuře je uveden transparentní přehled nákladů na opravu. Jsou-li náklady na opravu vyšší, než Vámi stanovená maximální cena opravy, bude Vám sdělen předběžný odhad nákladů. • Již předem rozhodnete o tom, zda v případě ceny za opravu překračující maximální cenu má být nářadí např. odevzdáno k recyklaci anebo si přejete předběžný odhad nákladů.

  • Musím s reklamovaným strojem poslat příslušenství?

    • Jestliže je v záručních podmínkách uvedeno, že je při reklamaci nutné odeslat stroj včetně příslušenství, pak je nezbytně nutné to dodržet. Podrobné informace jsou uvedeny v záručních podmínkách uvedených v návodech k použití nářadí.

  • Mohu si zajet nechat opravit stroj osobně?

    • Můžete přímo navštívit naše servisní centrum: Band servis CZ, s.r.o., Těšínská 234/120, 716 00 OSTRAVA – Radvanice. Otevírací doba: Po – Pá, 7:00 až 16:00 h.

  • Kde mohu uplatnit reklamaci?

    • Reklamaci uplatněte u prodejce, u kterého jste nářadí zakoupili. Nefunkční elektrické nářadí Extol můžete také přímo odeslat do našeho servisního centra: Band servis CZ, s.r.o., Těšínská 234/120, 716 00 OSTRAVA – Radvanice, mail: extol@bandservis.cz. V případě přímého zaslání je důležité, aby byl k nářadí přiložen reklamační list a doklad o koupi zboží (potvrzený záruční list nebo daňový doklad).

  • Kam je možné zaslat na opravu nářadí po záruce?

    • Nefunkční elektrické nářadí Extol můžete přímo odeslat do našeho servisního centra: Band servis CZ, s.r.o., Těšínská 234/120, 716 00 OSTRAVA – Radvanice, mail: extol@bandservis.cz. Je důležité, aby byl k nářadí přiložen list - objednávka opravy a Vámi akceptovatelná finanční částka za opravu. Pokud cena za opravu nářadí překročí Vámi určenou hodnotu, technik servisu Vám zavolá, oznámí skutečný rozsah závad, cenu opravy a domluví se na dalším postupu.

  • Jaké jsou záruční podmínky pro profesionálně používané nářadí/přístroje?

    • Záruka na nové zboží je pro právnické osoby 24 měsíců. Také na opravené nářadí získávají zákazníci záruku. Podrobné informace jsou uvedeny v aktuálních záručních podmínkách uvedených v návodech k použití nářadí.

Práce s nářadím

  • Mám bourací kladivo Extol Premium a levý chod je výrazně pomalejší než pravý. Je to závada?

    • Nejedná se o závadu. Je to konstrukční záležitost, kde levotočivé otáčky jsou nižší.

  • K čemu slouží stojan u tavné lepící pistole 8899001?

    • Pokud nepoložíte pistoli při přerušení práce do stojanu, ale necháte ji volně ležet na stole, dojde k zatečení roztavené lepící hmoty do částí pistole, které již nejsou vyhřívané tavící spirálou, a tam ztvrdne. Opětovným nahříváním již nedojde k roztavení těchto částic a pistole bude nefunkční. Reklamace takovéto závady není záruční.

  • Je upravený přívodní kabel nebo poškozený kabel důvodem na zamítnutí záruční opravy?

    • V záručních podmínkách je uvedeno, že nárok na záruční opravu zaniká, pokud byl na výrobku v době platnosti záruky vykonaný zásah neautorizovaným servisem, byla provedena technická úprava nářadí majitelem nebo došlo neopatrností uživatele k poškození výrobku.

Likvidace opotřebeného zboží

  • Co s opotřebeným zbožím?

    • Pokud se rozhodnete opotřebené stroje EXTOL zlikvidovat, můžete je odevzdat v síti našich prodejců EXTOL nářadí. Dle kolektivního systému likvidaci spotřebičů zajišťuje www.bren-zlin.cz.

Práce se stránkami extol.cz

  • Stránky extol.cz nefungují správně?

    • Připadá-li Vám, že se tyto stránky nechovají správně - např. nefungují tlačítka vkládání do brašny či výběr pro srovnání, nefunguje automatické načítání katalogu při skrolování směrem dolů, nezobrazují se prodejci apod. -, s největší pravděpodobností nemáte ve svém prohlížeči povoleno spouštění javascriptů. Doporučujeme zkontrolovat toto nastavení.

Nenašli jste odpověď, kterou hledáte?

Zeptejte se zde: