Pokud se rozhodnete opotřebené stroje EXTOL zlikvidovat, můžete je odevzdat v síti našich prodejců EXTOL nářadí. Dle kolektivního systému likvidaci spotřebičů zajišťuje www.bren-zlin.cz.
V záručních podmínkách je uvedeno, že nárok na záruční opravu zaniká, pokud byl na výrobku v době platnosti záruky vykonaný zásah neautorizovaným servisem, byla provedena technická úprava nářadí majitelem nebo došlo neopatrností uživatele k poškození výrobku.
Můžete přímo navštívit naše servisní centrum: Band servis CZ, s.r.o., Těšínská 234/120, 716 00 OSTRAVA – Radvanice. Provozní informace najdete na stránkách https://extol.bandservis.eu/
Jestliže je v záručních podmínkách uvedeno, že je při reklamaci nutné odeslat stroj včetně příslušenství, pak je nezbytně nutné to dodržet. Podrobné informace jsou uvedeny v záručních podmínkách uvedených v návodech k použití nářadí.
Ne, ale v případě záruky je oprava samozřejmě bezplatná.
V pozáruční opravě:
• Máte možnost udělit „souhlas s opravou předem. V žádance o opravu určíte maximální cenu opravy, kterou jste ochotni akceptovat. Pokud jsou náklady na opravu menší, provedeme opravu ihned. Na faktuře je uveden transparentní přehled nákladů na opravu. Jsou-li náklady na opravu vyšší, než Vámi stanovená maximální cena opravy, bude Vám sdělen předběžný odhad nákladů.
• Již předem rozhodnete o tom, zda v případě ceny za opravu překračující maximální cenu má být nářadí např. odevzdáno k recyklaci anebo si přejete předběžný odhad nákladů.
Záruka na nové zboží je pro fyzické osoby 24 měsíců. Podrobné informace jsou uvedeny v aktuálních záručních podmínkách uvedených v návodech k použití nářadí.
Záruka na nové zboží je pro právnické osoby 24 měsíců. Také na opravené nářadí získávají zákazníci záruku. Podrobné informace jsou uvedeny v aktuálních záručních podmínkách uvedených v návodech k použití nářadí.
V tuto chvíli bohužel nenabízíme zapůjčení nářadí po dobu opravy.
Vždy záleží na charakteru vady, dostupnosti náhradních součástek a vytíženosti servisu. Zákonná lhůta pro spotřebitele je 30 dní od zahájení reklamace, avšak ve většině případů je reklamace v našem servisním centru Band servis vyřízena mnohem rychleji, do 5 pracovních dnů.
Nefunkční elektrické nářadí Extol můžete přímo odeslat do našeho servisního centra: Band servis CZ, s.r.o., Těšínská 234/120, 716 00 OSTRAVA – Radvanice, mail: extol@bandservis.cz. Je důležité, aby byl k nářadí přiložen list - objednávka opravy a Vámi akceptovatelná finanční částka za opravu. Pokud cena za opravu nářadí překročí Vámi určenou hodnotu, technik servisu Vám zavolá, oznámí skutečný rozsah závad, cenu opravy a domluví se na dalším postupu.
Reklamaci uplatněte u prodejce, u kterého jste nářadí zakoupili.
Nefunkční elektrické nářadí Extol můžete také přímo odeslat do našeho servisního centra: Band servis CZ, s.r.o., Těšínská 234/120, 716 00 OSTRAVA – Radvanice, mail: extol@bandservis.cz.
V případě přímého zaslání je důležité, aby byl k nářadí přiložen reklamační list a doklad o koupi zboží (potvrzený záruční list nebo daňový doklad).
Ne, pokud jsou splněny ostatní podmínky plynoucí z reklamačního řádu prodejce.
Firma Madal Bal a.s. a prodejci nářadí Extol v reklamačním řízení konají v souladu s reklamačním řádem firmy a záručními podmínkami pro dané zboží. Řízením se pravidly nejsou dotčena práva kupujícího, která se ke koupi věci váží podle Občanského zák. č. 89/2012 Sb.
Firma Madal Bal a.s. poskytuje na nově zakoupené elektrické nářadí Extol záruku na dobu 24 měsíců od data prodeje.
Kontaktujte prodejce, u kterého jste zboží zakoupili, a žádejte ho o potvrzení záručního listu.
Podle nového Občan. zákona č. 89/2012 Sb. Záruční podmínky nemusí být součástí prodávaného výrobku. Pouze na základě přání zákazníka je prodávající povinen vystavit v písemné formě potvrzení na jakou dobu poskytne záruku. U ručního a zahradního nářadí není záruční list součástí balení, v tomto případě jako záruční list slouží daňový doklad.
V případě, že Váš výrobek neobsahoval záruční list, neváhejte nás kontaktovat, zda se jedná o výrobek, u kterého záruční list standardně má či nemá být.
Ano, pokud zařízení bylo do servisu předáno s originálním obalem nebo obalem vyhovujícím přepravním podmínkám. Má-li zařízení nevhodný obalový materiál (viz přepravní podmínky společností DPD) nebo je bez obalu, budeme Vám nuceni účtovat balné ve výši 150 Kč bez DPH.
Při uplatnění záruční reklamace u prodejce, kde jste nářadí zakoupili, náklady na dopravu neplatíte.
Toto bohužel není možné, proto je důležité, aby zákazník vždy před převzetím a zaplacením zásilky zkontroloval neporušenost a celistvost obalu.
Ano. Objednané zboží může převzít kdokoliv na uvedené adrese, pokud bude vědět, že má zásilku očekávat a bude mít patřičnou hotovost.
Ne, to bohužel není. Řidiči přepravních služeb rozvážejí dle svých interních kritérií.
Záleží na přepravní službě. Telefonní číslo, které uvádíte v objednávce zboží, je často použité jenom v případě, že u přepravce vznikl problém při identifikaci napsané adresy, nezastižení na uvedené adrese a podobně.
Spolupracujeme s DPD, GP a Českou poštou. Po celé ČR se cena za doručení na dobírku pohybuje od 90 Kč do 190 Kč, a to v závislosti na výběru spediční firmy a váze vybraných produktů.
Náhradními díly se rozumí náhradní součástky, jež jsou nedílnou součástí elektrického nářadí. Jsou to konstrukční části, bez nichž není provoz nářadí možný. Náhradní díly jsou například: ozubené řemeny, šrouby, třmeny, uhlíky atd.
Příslušenství rozšiřuje funkce nářadí nebo jde také o doplňky, bez kterých může elektrické nářadí zcela normálně fungovat. K příslušenství patří např. pilový kotouč, kufřík, přídavná rukojeť, brusný papír, vrtáky atd.
Náhradní díly k elektrickému nářadí Extol můžete koupit u prodejce nářadí Extol nebo přímo na web stránkách značkového servisu nářadí Extol, www.bandservis.cz/extol, záložka objednávky dílů.
V případě náhradních dílů ke starším modelům Extol nářadí je potřebné napsat poptávku e-mailem na adresu: servis@madalbal.cz.
Připravte si objednací číslo nářadí nebo jeho obchodní označení. V katalogu náhradních dílů (záložka servisní dokumentace) na www.bandservis.cz/extol najdete všechny produktové výkresy našeho nářadí. Zde můžete velmi jednoduše najít potřebný náhradní díl. Po nalezení správného náhradního dílu vložte toto číslo do nákupního košíku.
Pokud při dodání zásilky s náhradním dílem zjistíte vnější poškození balíku, přijetí odmítněte, nebo sepište s doručitelem reklamační protokol o poškození.
Pokud při vybalení zboží zjistíte zjevné vady zaslaného předmětu nebo jste si objednali nesprávný náhradní díl, informujte nás prosím co nejrychleji (nejpozději do 3 dní). Před zpětným odesláním si u nás bezpodmínečně vyžádejte povolení vratky s uvedením čísla dodacího listu.
Kontakt na servisní linku: extol@bandservis.cz
Objednávky jsou neprodleně zpracovávané a storno objednávky je možné provést jenom do doby expedice. To může trvat pouze několik hodin od zadání objednávky. Storno můžete provést dohodou s dispečerem, a to jenom telefonicky. Při objednávkách v Band servisu je to na tel. čísle 596 232 390.
Pokud při dodání zásilky s náhradním dílem zjistíte vnější poškození balíku, přijetí odmítněte, nebo sepište s doručitelem reklamační protokol o poškození.
Pokud při vybalení zboží zjistíte zjevné vady zaslaného předmětu nebo jste si objednali nesprávný náhradní díl, informujte nás prosím co nejrychleji (nejpozději do 3 dní). Před zpětným odesláním si u nás bezpodmínečně vyžádejte povolení vratky s uvedením čísla dodacího listu.
Kontakt na servisní linku: extol@bandservis.cz
Servisy doporučují odkládat pilu tak, aby byla lišta s řetězem nahoře.
V této pozici se pak olej přes čerpadlo nedostane.
Přes e-mail se nedá posoudit příčina potíží, to by dokázal až technik v servisu.
Může se stát, že vlivem úderů došlo u vrtáku k deformaci, která brání vrták vyjmout.
Z důvodu promazání vnitřních součástí hlavy, a aby sekáče a vrtáky lehce klouzaly a nedocházelo k přehřívání, se vrtáky a sekáče mažou vazelínou (v místě usazení).
I to je možnou příčinou Vašich těžkostí s vyjmutím vrtáku - v tom případě většinou pomůže, promazat vnitřní ústrojí hlavy olejem ve spreji (aby se úchyty pohybovaly a uvolnily vrták) a po vyjmutí vrtáku namazat vrták, se kterým budete pracovat (v části SDS úchytu) vazelínou.
Pokud budou obtíže přetrvávat, doporučujeme se obrátit na nejbližší servis,
který provede opravu, případně kladivo poslat do Autorizovaného servisu
značky Extol.
Adresa:
BAND SERVIS CZ s.r.o.
Těšínská 234/120, Ostrava - Radvanice, 71600
tel. 596 232 390